نویسنده ی کوچکنویسنده ی کوچک، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
پدر نویسنده ی کوچکپدر نویسنده ی کوچک، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مادر نویسنده ی کوچکمادر نویسنده ی کوچک، تا این لحظه: 42 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

نویسنده ی کوچک

جشن مدرسه

1395/7/1 9:58
93 بازدید
اشتراک گذاری
 
پروردگارا
 
در این آغاز مهر
 
از مهر بی کران خویش به من ببخش
 
​و این آغاز دوباره را برایم مبارک رقم بزن
 
 
 
این متنی که من الان نوشتم رو صفحه ی اول دفترچه هایی که روز ااول مدارس بهم دادن نوشته شده بود
 
​من دیروز چون داشتم میرفتم هفتم برامون جشن گرفتن جاتون خالی خیلی خوش کذشت       نظر یادتون نره
 
پسندها (4)

نظرات (6)

دخترخاله
5 مهر 95 21:05
Oh my God
نویسنده کوچولو
پاسخ
ممنونم ازت عزیزم
دخترخاله
5 مهر 95 21:43
موفق باشی نویسنده کوچک/ همه حرف هام شوخی بود جدی نگیری خواستم یکم بخندیم وبلاگت عالیه تونستی به ماهم سر بزن
نویسنده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون حتما بهت سر میزنم
معصومه باروئی
6 مهر 95 22:07
سلام زهرا جان من دوست سیما دخترخالت هستم. وبلاگ قشنگی داری (البته دوست وبلاگی سیما هستم) باریکلا به سلیقه ی قشنگت . می بوسمت. راستی سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک می گم زهرا جان. انشاالله همیشه موفق باشی
معصومه باروئی
6 مهر 95 22:07
راستی رمز پست رمزدارت رو به من میدی؟
مامان آنیسا
19 مهر 95 15:20
ایشالاا همیشه موفق باشی خانوم نویسنده کوچک
نویسنده کوچولو
پاسخ
ممنونم
معصومه باروئی
20 بهمن 95 17:56
سلام پست نمی گذاری زهرا جون؟؟؟